H Belterra Investments Ltd του Ιβαν Σαββίδη αποκτά μεγαλύτερο μερίδιο στον ΟΛΘ

H Belterra Investments Ltd του Ιβαν Σαββίδη αποκτά μεγαλύτερο μερίδιο στον ΟΛΘ

Η εταιρία Belterra, συμφερόντων του Ιβάν Σαββίδη, προχώρησε σε συμφωνία για την εξαγορά μετοχών της εταιρίας Helanor.

Η συμφωνία μεταξύ της Helanor Holdings Ltd. (εταιρεία ιδιοκτησίας 100% της Deutsche Invest Equity Partners GmbH) και της Belterra Investments Ltd, ανακοινώθηκε και όπως αναφέρει το δελτίο Τύπου, τελεί υπό την την αίρεση της έγκρισης από την επιτροπή Ανταγωνισμού, σύμφωνα με την οποία η Belterra θα αποκτήσει, και η Helanor Holdings Ltd. θα πουλήσει, το 70% των μετοχών της, στην εταιρεία Melbery Investments Ltd., σημαντικό έμμεσο μέτοχο της Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.

Διευκρινίζεται ότι με την παρούσα συμφωνία δεν πραγματοποιείται καμία μεταβίβαση μετοχών. Εφ’ όσον υπάρξει έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, τότε θα πραγματοποιηθεί η μεταβίβαση. Η Melbery είναι κατά 66,67% μέτοχος της SEGT, με έδρα την Κύπρο, η οποία κατέχει το 67% των μετοχών της εισηγμένης ΟΛΘ Α.Ε. Στην περίπτωση έγκρισης της συμφωνίας από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, η Belterra Investments Ltd. θα καταστεί ο μοναδικός μέτοχος της Melbery (θα κατέχει το 100% των μετοχών της Melbery) και θα καταστεί ο μεγαλομέτοχος της SEGT με άμεσο ποσοστό 66,67% (δεν κατέχει έμμεσα μετοχές της SEGT).

H πωλήτρια Helanor, καθώς και οι μέτοχοι αυτής, Deutsche Invest Equity Partners GmbH(DIEP) και Transconnect AG, έλαβαν την απόφαση αποεπένδυσης από την Melbery και συνεπώς από την ΟΛΘ Α.Ε. βάσει και της επενδυτικής τους πολιτικής. H αγοράστρια Belterra Investments Ltd. προχώρησε στην απόφαση αγοράς του ανωτέρω ποσοστού μετοχών υπό την ανωτέρω αίρεση έγκρισης, στα πλαίσια της συνεπούς επενδυτικής πολιτικής της για επέκταση σε συγκεκριμένους κλάδους στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών και στη διαχείριση λιμένων.

Ο όμιλος Σαββίδη συμμετέχει στην κοινοπραξία SEGT, η οποία εξαγόρασε το 67% του ΟΛΘ αντί του ποσού των 231,926 εκατ. ευρώ. Οι υπογραφές στο deal μπήκαν το Δεκέμβριο του 2017 και έβαλαν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ουσιαστικά σε μια νέα εποχή αφού στη συμφωνία είναι και η δέσμευση της κοινοπραξίας στην υλοποίηση υποχρεωτικών επενδύσεων ύψους 180 εκατ. ευρώ σε μια επταετία.