Σε πέντε αυξάνονται οι γραμμές εκτελωνισμού στο λιμάνι Θεσσαλονίκης

Σε πέντε αυξάνονται οι γραμμές εκτελωνισμού στο λιμάνι Θεσσαλονίκης

Να χρυσώσει το χάπι επιχειρεί η διοίκηση της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων(ΑΑΔΕ), με την απόφαση της να αυξηθούν από τρείς σε πέντε οι γραμμές εκτελωνισμού του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Μετά από διαβουλεύσεις του νέου προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΛΘ, Σωτήρη Θεοφάνη και του επικεφαλής της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, συμφωνήθηκε η  αύξηση σε τρεις από δύο τις γραμμές εκτελωνισμού για τις εξαγωγές και σε δύο από μία για τις εισαγωγές από τις 08.00 έως τις 19.00 καθημερινά.

Σημειώνεται πως είναι δυνατή η νυχτερινή εκτελώνιση με ίδια έξοδα των ενδιαφερομένων.

 

Διαβάστε επίσης

“Μπλοκάρει” το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο Πιτσιλής – Κατάργησε τη νυκτερινή βάρδια των τελωνειακών!

ΣΕΒΕ: Αψυχολόγητη και οπισθοδρομική η κατάργηση της γ΄βάρδιας στον ΟΛΘ – Οργισμένες ανακοινώνεις των φορέων

 

Ωστόσο, η αμφιλεγόμενη απόφαση  για την κατάργηση της νυχτερινής, τρίτης βάρδιας παραμένει ως έχει, με το σχετικό αίτημα του επενδυτή, που αντιμετωπίζει ως υποχρέωση του Δημοσίου τη διασφάλιση της υποστήριξης της 24ωρης λειτουργίας του λιμανιού, να «βυθίζεται» στον κόλπο του Θερμαϊκού .

Πηγές της ΑΑΔΕ αναφέρουν πως εφόσον προχωρήσουν οι επενδύσεις και αυξηθούν οι ανάγκες θα διαμορφωθεί αναλόγως και το ωράριο των τελωνείων, αφήνοντας να εννοηθεί πως η τρίτη βάρδια θα επανέλθει μεσοπρόθεσμα. Από την πλευρά του ο επενδυτής σε επιστολή του προς την ΑΑΔΕ δεσμεύτηκε πως εντός του πρώτου τρίμηνου του 2019 θα έχουν ολοκληρωθεί επενδύσεις για τη δημιουργία χώρου προσωρινής εναπόθεσης των προς εξαγωγή εμπορευματοκιβωτίων.

Αυτό θα δώσει τη δυνατότητα να λάβει τέλος η ιδιομορφία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης που θέλει τα εμπορευματοκιβώτια, αφού έχουν περάσει από τελωνειακό έλεγχο και μέχρι να φορτωθούν στα πλοία, να μεταφέρονται σε εξωτερικές του λιμένα αποθηκευτικές εκτάσεις (depo).