Πώς επηρεάζει ο κακός ύπνος τον μεταβολισμό σας;

Πώς επηρεάζει ο κακός ύπνος τον μεταβολισμό σας;

Κοιμάστε λίγο, δεν προλαβαίνετε και ξεκλέβετε χρόνο από τον ύπνο σας; Τότε είναι πολύ πιθανό να αποσυντονίσετε τον μεταβολισμό σας, αφού όπως αναφέρουν οι επιστήμονες ακόμα και μισή ώρα λιγότερου ύπνου είναι ικανή να συντελέσει στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Έτσι λοιπόν αν κοιμόμαστε …κουτσουρεμένα και πρόχειρα είναι πολύ πιθανό να δείτε τα κιλά σας να αυξάνονται αντί να μειώνονται και παρά την γυμναστική που κάνετε. Αυτό ανακοίνωσαν ενδοκρινολόγοι επιστήμονες από το Κατάρ, σε συνέδριο στο Σαν Ντιέγκο των ΗΠΑ, όπως αναφέρει και το activeman.gr. Οι επιστήμονες συνδύασαν προηγούμενες μελέτες που είχαν δείξει ότι ο ύπνος μικρής διάρκειας συνδέεται με την παχυσαρκία και με την εμφάνιση του διαβήτη και κατέληξαν μετά από έρευνα στο συμπέρασμα ότι μόλις 30 λεπτά λιγότερου ύπνου ημερησίως αρκούν για να προκαλέσουν βλάβες μακροπρόθεσμα ως προς την ινσουλινοευαισθησία του οργανισμού.

Στη σύγχρονη κοινωνία, οι αυξημένες κοινωνικές και επαγγελματικές υποχρεώσεις οδηγούν τον κόσμο σε καθημερινή στέρηση πολύτιμων ωρών ύπνου, τον οποίο προσπαθεί στη συνέχεια να αναπληρώσει κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Ωστόσο, η καθημερινή έλλειψη ύπνου, σύμφωνα με τους επιστήμονες, είναι δυνατόν να οδηγήσει μακροπρόθεσμα σε μεταβολικές διαταραχές οι οποίες θα μπορούσαν να ενισχύσουν ακόμα και την εμφάνιση του διαβήτη τύπου 2.

Τα ευρήματα της έρευνας υποδεικνύουν ότι η ρύθμιση των ωρών νυχτερινής ξεκούρασης θα μπορούσε να προσφέρει ευεργετικά οφέλη τόσο στη σιλουέτα και στον μεταβολισμό μας, όσο και στην γενικότερη απόδοση του οργανισμού μας. Στο πλαίσιο λοιπόν μιας ισορροπημένης διατροφής με στόχο την απώλεια βάρους, καλό θα ήταν να ακολουθούμε και ένα υγιές μοτίβο ύπνου για ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία, αναφέρουν οι επιστήμονες.