Ο ελληνικός γύρος κατακτά και το εξωτερικό

Ο ελληνικός γύρος κατακτά και το εξωτερικό

Σημαντική αύξηση στις πωλήσεις γύρου τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό καταγράφει η βιομηχανία γύρου και κρεατοσκευασμάτων Ελβίδα Τρόφιμα και διακριτικό τίτλο Ελληνικός Γύρος, η οποία αποτελεί «το Νο 1 brand του ελληνικού ψητοπωλείου» στον εφοδιασμό με γύρο.

Εκτός από την ελληνική αγορά η εταιρεία πραγματοποιεί εξαγωγές στις χώρες Γερμανία, Δανία, Ιταλία και Κύπρος, όπου διοχετεύει περί το 10% της παραγωγής της.

Η Ελβίδα έχει ολοκληρώσει 3 επενδυτικά προγράμματα τα τελευταία 5 χρόνια, ύψους 3 εκατ. ευρώ. Το 2017 επέκτεινε τους χώρους παραγωγής για τον γύρο και το σουβλάκι, ενώ σήμερα οι εγκαταστάσεις της καλύπτουν περισσότερα από 6.000 τμ, συνεχίζοντας ταυτόχρονα να επενδύει τόσο σε τεχνολογικό εξοπλισμό, όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό.

To 2017 οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 20,06 εκατ. ευρώ, ενισχυμένες κατά 6,5% σε σχέση με το 2016.

Η επιχείρηση κατέγραψε μειωμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), ύψους 1,195 εκατ. ευρώ (-8,7%).

Όσον αφορά τα καθαρά κέρδη της περιορίστηκαν σε 0,23 εκατ. ευρώ έναντι αντίστοιχων κερδών 0,23 εκατ. ευρώ το 2016.

Η εταιρεία έχει πρόεδρο τον Θ. – Αλ. Α. Ζύμνη, διευθύνοντα σύμβουλο τον Στυλ. Π. Σκαρίμπα και μέλος του διοικητικού συμβουλίου, μεταξύ άλλων, τον Χαράλ. Γ. Δαυίδ του επιχειρηματικού ομίλου Coca – Cola HBC.

To 2017 απασχόλησε κατά μέσον όρο 130 εργαζομένους, έναντι 125 το 2016.

insider.gr