ΚΡΙ- ΚΡΙ: Αύξηση των πωλήσεων κατά 23,8% το πρώτο εξάμηνο του 2018

ΚΡΙ- ΚΡΙ: Αύξηση των πωλήσεων κατά 23,8% το πρώτο εξάμηνο του 2018

Αυξημένες πωλήσεις κατά 23,8% σημείωσε η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι το α΄ εξάμηνο 2018, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι.

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 60,00 εκατ. ευρώ έναντι 41,19 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:
  • Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 21,43 εκατ. ευρώ έναντι 16,26  εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο 2017.
  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 11,71 εκατ. ευρώ έναντι 8,22 εκατ. ευρώ.
  • Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 10,17 εκατ. ευρώ, έναντι 6,81 εκατ. ευρώ.
  • Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 7,36 εκατ. ευρώ, έναντι 4,90 εκατ. ευρώ.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο α’ εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε 13,58 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά +15,2%. Στην επιτυχία αυτή συνέβαλε σύμφωνα με την εταιρεία η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής της διανομής σε συνδυασμό με τη δυνατή επικοινωνία των μαρκών της.

Στο δίκτυο της Κρι Κρι προστέθηκαν περισσότερα από 1.000 νέα σημεία πώλησης, ενώ παράλληλα ενισχύθηκε η παρουσία της στο κανάλι των super markets.

Επίσης, σημαντική επιτυχία σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού, τα οποία λανσαρίστηκαν στη φετινή σεζόν. Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, το brand Κρι Κρι διατηρεί τη 2η θέση της αγοράς σε όγκο, με ενισχυμένο μερίδιο που αγγίζει το 15,5%  (Nielsen, Ιούλιος 2018).

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2018 ανήλθαν σε 20,31 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά +16,3%, εστιάζοντας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών. Το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς των στραγγιστών γιαουρτιών με το νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο» συνοδεύτηκε σύμφωνα με την εταιρεία από έντονη διαφημιστική επικοινωνία και παράλληλες στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.

Διψήφια όμως ανάπτυξη παρουσίασε και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Έτσι η Κρι Κρι αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού σε  15,2% διατηρώντας τη 2η θέση, ενώ συνεχίζει να κατέχει την 1η θέση στα παιδικά με μερίδιο 39% (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2018).

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +37,2%). Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 33% των συνολικών πωλήσεων.

 

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr