Δυναμικό τριήμερο στη ΔΕΘ με Detrop Boutique και Artozyma

Δυναμικό τριήμερο στη ΔΕΘ με Detrop Boutique και Artozyma

Τις πύλες της πρόκειται να ανοίξει για ακόμη ένα τριήμερο η ΔΕΘ-Helexpo με το εκθεσιακό «δίδυμο» της Detrop Boutique και της Artozyma, ενώ παράλληλα θα φιλοξενηθεί στο Metropolitan Expo στην Αθήνα η «Ελλήνων Κόσμημα».

Σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε σήμερα, Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου, στην αίθουσα «Αιμίλιος Ριάδης» της ΔΕΘ, παρουσιάστηκαν οι θεματικές, οι καινούργιες δράσεις και οι παράλληλες εκδηλώσεις των εκθέσεων, ενώ εκτιμήθηκε και η συνολική αποτίμηση που πρόκειται να αποφέρουν οι εκθέσεις αυτές.

Η φετινή Detrop Boutique, με 230 εκθέτες, αναμένεται να προσφέρει στους επισκέπτες της από Ελλάδα και εξωτερικό μία ξενάγηση στα ελληνικά, μεσογειακά, πιστοποιημένα προϊόντα της χώρας, φέρνοντάς τους συνάμα σε επαφή με επαγγελματίες του χώρου και γευσιγνώστες της ελληνικής και διεθνούς γαστρονομίας. Οι παράλληλες εκδηλώσεις της έκθεσης έχουν θέμα «The pairing Experience» ενώ θα πραγματοποιηθούν food bars, η θεματική Cheese & Wine Bar, μια σειρά ομιλιών από καταξιωμένους επαγγελματίες, καθώς και η «Γωνιά Εκθετών», με ένα ευρετήριο εκθετών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

Παράλληλα, δυναμική φέρεται πως θα είναι η 8η Artozyma, με 86 άμεσους και 86 έμμεσους εκθέτες, με παράλληλες εκδηλώσεις, ενώ προγραμματισμένα είναι το 3ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, το 24ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ζαχαροπλαστικής καθώς και ειδικός χώρος προβολής καινοτόμων προϊόντων «free from…», απαλλαγμένων από συστατικά όπως η γλουτένη και η ζάχαρη που επηρεάζουν αρνητικά την υγεία. Στο μεταξύ θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια και Ημερίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Τεχνολόγων Τροφίμων.

Όσον αφορά την «Ελλήνων Κόσμημα» πρόκειται για σημαντική έκθεση στον κλάδο του κοσμήματος που προωθεί τα ελληνικά προϊόντα, ενώ φέτος έχει συγκεντρώσει 252 άμεσους εκθέτες.

Το δίδυμο των εκθέσεων της Θεσσαλονίκης εκθέσεις ξεκινούν το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσουν μέχρι τη Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου. Η «Ελλήνων Κόσμημα» στην Αθήνα πρόκειται να ανοίξει τις πύλες στο κοινό αύριο, Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου και θα ολοκληρωθεί και αυτή τη Δευτέρα.

Ο πρόεδρος της ΔΕΘ-Helexpo, Τάσος Τζήκας, τόνισε πως τόσο ο κλάδος του ελληνικού κοσμήματος, όσο και ο κλάδος των τροφίμων και των ποτών «αποτελούν δύο σημαντικούς αναπτυξιακούς πυλώνες για την ελληνική οικονομία, με μεγάλες προοπτικές», ενώ επεσήμανε πως το κομμάτι των τροφίμων μπορεί να αποτελέσει «πολιορκητικό κριό για τις ελληνικές επιχειρήσεις στο εξωτερικό».

Με τη σειρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ, Κυριάκος Ποζρικίδης υπογράμμισε πως η φετινή διοργάνωση «προσφέρει μία βελτιστοποιημένη και πολύ αποτελεσματική εμπειρία στους εμπορικούς επισκέπτες και τους επαγγελματίες» και εξήρε το άνοιγμα των εκθετών από χώρες-έκπληξη,όπως η Σουηδία, η Ιταλία και η Γερμανία.

Ο αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της ΔΕΘ, Αλέξης Τσαξιρλής πρόσθεσε πως ο Φεβρουάριος «ήταν ο πιο δυναμικός εκθεσιακός μήνας της Helexpo» – σημειώνεται ότι διοργανώθηκαν 6 εκθέσεις για τον μήνα – , εκτιμώντας πως η επισκεψιμότητα αγγίζει τους 200.000 ανθρώπους. «Η δυναμική των εκθέσεων στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνεργασία με τους φορείς. Το σημαντικότερο όλων είναι η κουλτούρα αυτής της συνεργασίας που διαμορφώνεται, με κορύφωση τον Σεπτέμβριο όπου τιμώμενη χώρα είναι οι ΗΠΑ».
Στη συνέντευξη τύπου παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι φορέων των εκθέσεων οι οποίοι ευχαρίστησαν τη διοίκηση της ΔΕΘ για τη συνεργασία εξαίροντας τη σημαντικότητα των εκθέσεων στην οικονομία και τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας.
Ειδικότερα, όπως υπόγραμμισε η Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Αρτοποιών Ελλάδος, κ. Ελισάβετ Κουκουμέρια, «η συγκεκριμένη έκθεση είναι μία extra ευκαιρία για την ανάδειξη του ελληνικού παραδοσιακού φούρνου» με την Artozyma να μεγαλώνει και να αυξάνεται φέτος κατά 37%.
Από τη μεριά του, ο κ. Μάριος Παπαδόπουλος, πρόεδρος της συντεχνίας καταστηματαρχών Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης τόνισε τη σημασία της διεξαγωγής του Πανελλαδικού Συνεδρίου Ζαχαροπλαστικής για πρώτη φορά στη συμπρωτεύουσα, έκανε λόγο για προσέλκυση 270 ζαχαροπλαστών από όλη την Ελλάδα ενώ, καταλήγοντας, αναγνώρισε την αμέριστη βοήθεια της ΔΕΘ στο εν λόγω πεδίο.
Τέλος, η εκπρόσωπος της ΠΟΒΑΚΩ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών, Κοσμηματοπώλων, Ωρολογοπώλων), κ. Ελένη Τεζαψίδου, ευχαρίστησε με τη σειρά της τη διοίκηση της ΔΕΘ, μίλησε για τρία καίρια σημεία ως προς την επιτυχία των εκθέσεων (εκθεσιακή πολιτική, ύπαρξη εκθετών, ύπαρξη επισκεπτών) και έδωσε βάση στη «σταδιακή αύξηση των θεατών ανά χρονιά, που έχουν σημαντική δυναμική στην οικονομία και τον τουρισμό της χώρας».
 
Έως τον Σεπτέμβριο το master plan για την ανάπλαση της ΔΕΘ
Το αργότερο έως τον Σεπτέμβριο του 2018 αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το master plan για την ανάπλαση του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης και μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους αναμένεται και το “πράσινο φως” από το υπουργείο Περιβάλλοντος για τις οριστικές μελέτες ειδικού χωρικού σχεδιασμού και στρατηγικής περιβαλλοντικών επιπτώσεων, τόνισε στον απόηχο της παρουσίασης των εκθέσεων ο κ. Ποζρικίδης.
«Ο διαγωνισμός για το master plan ανάπλασης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης προκηρύχθηκε και εντός του 2018 αναμένουμε την κατακύρωσή του» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τζήκας, ενώ από την πλευρά του ο κ.Ποζρικίδης διευκρίνισε ότι ενδιαφέρον για την ανάληψη του έργου του master plan έχουν ήδη εκδηλώσει τρεις ενδιαφερόμενοι.
Υπογραμμίζεται ότι το έργο της ανάπλασης του εκθεσιακού κέντρου Θεσσαλονίκης, αφορά σε project ύψους 120 εκατ. ευρώ, που θα πλαισιωθεί και με τη δημιουργία μητροπολιτικού πάρκου. H υλοποίηση του ειδικού χωρικού σχεδιασμού θα καλύψει όλα τα χωροταξικά και πολεοδομικά θέματα, ενώ θα δοθεί μεγάλη έμφαση στη διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, καθώς και με την τοπική αυτοδιοίκηση, όπως αναφερόταν σε παλαιότερη σχετική ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo.