Δεν προλαβαίνεις γυμναστήριο; Προπονήσου για 1 λεπτό και μάθε το γιατί

Δεν προλαβαίνεις γυμναστήριο; Προπονήσου για 1 λεπτό και μάθε το γιατί

Αν είσαι από αυτούς που όταν δεν προλαβαίνουν να πάνε γυμναστήριο δεν προπονούνται καθόλου, τότε σου έχουμε καλά νέα. Μπορείς να προπονηθείς το λιγότερο για ένα λεπτό και να έχεις οφέλη.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Exeter και του Πανεπιστημίου του Leicester διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που έκαναν σύντομες εκρήξεις υψηλής έντασης και ασκήσεις ενδυνάμωσης για μόλις 60 έως 120 δευτερόλεπτα την ημέρα είχαν 4% καλύτερη υγεία των οστών από τις γυναίκες που ασκούνταν λιγότερο από ένα λεπτό. Και οι γυναίκες που ασκούνταν για περισσότερα από δύο λεπτά είχαν 6% καλύτερη υγεία των οστών.

Η υγεία των οστών είναι πολύ σημαντική, ειδικά για τις γυναίκες. Η οστεοπόρωση είναι η κύρια αιτία καταγμάτων του ισχίου, της πλάτης και του καρπού καθώς γερνάμε. Οι γυναίκες, καθώς μεγαλώνουν και πλησιάζουν στην εμμηνόπαυση είναι ιδιαίτερα ευαίσθητες, το ίδιο όμως και οι άνδρες κινδυνεύουν καθώς γερνούν. Όσο πιο υγιή είναι τα οστά σου όσο είσαι νέος τόσο καλύτερα θα αντέξουν τις επιπτώσεις της γήρανσης και θα αντισταθούν καλύτερα στο να γίνουν αδύναμα και εύθραυστα.

Έτσι λοιπόν αν φτάσεις να κάνεις το ένα λεπτό άσκηση, καλό θα είναι να προσθέσεις και άλλα εννιά και να κάνεις ένα δυνατό 10λεπτό!