Αυτό είναι το πρόβλημα του αεροδρομίου που αγνοούν – Ήδη ταλαιπωρεί και αναμένεται να γιγαντωθεί! (Φώτο)

Αυτό είναι το πρόβλημα του αεροδρομίου που αγνοούν – Ήδη ταλαιπωρεί και αναμένεται να γιγαντωθεί! (Φώτο)

Ένα πρόβλημα που υποβόσκει  εδώ και καιρό «απειλεί» την ομαλή λειτουργία του αεροδρομίου Μακεδονία της Θεσσαλονίκης με τους αρμόδιους να το αγνοούν, αφού δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για τη κατασκευή έργου που θα προλάβει την γιγάντωση του. Ήδη τα πρώτα σημάδια ταλαιπωρίας φάνηκαν το καλοκαίρι και αναμένεται να επιδεινωθούν με την έναρξη των έργων κατασκευής του νέου κτιρίου του αεροδρομίου, αλλά και τη πλήρη λειτουργία του 10-28, που θα αυξήσει τη κίνηση των επιβατών.

 

Δείτε ακόμα:  Θεμελιώθηκε το νέο τέρμιναλ του «Μακεδονία» – Πάνω από 9 εκ. επιβάτες θα εξυπηρετεί το αεροδρόμιο (Video)

 

Ο λόγος για τον ισόπεδο κόμβο που οδηγεί στο αεροδρόμιο!

 

 

Ήδη η ταλαιπωρία των οδηγών είναι μεγάλη, ειδικά όταν πέφτουν πολλές πτήσεις μαζί  και κυρίως στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη, τόσο στην έξοδο από το αεροδρόμιο, όσο και για όσους κινούνται στη λεωφόρο Γεωργικής Σχολής.

 

 

Μέχρι το τέλος του έτους πρόκειται να παραδοθεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα που έχουν κατασκευαστεί στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για τον τροχόδρομο 10-28 που μετά από πολλές παλινωδίες και  καθυστερήσεις επεκτάθηκε κατά ένα χιλιόμετρο μέσα στη θάλασσα.

Ο τροχόδρομος είναι σχεδόν έτοιμος και όταν παραδοθεί σε λίγο καιρό θα αυξήσει την κίνηση στο αεροδρόμιο Μακεδονία αφού θα μπορούν πλέον να προσγειώνονται ακόμα και τα νέα γιγάντια Airbus Α 380 που μεταφέρουν εκατοντάδες κόσμου.

 

 

Από την άλλη ήδη έχουν αρχίσει με πυρετώδεις ρυθμούς τα έργα κατασκευής του νέου κτιρίου του αεροδρομίου που θα είναι έτοιμο σε περίπου τρία χρόνια και αναμένεται να διπλασιάσει την ήδη διπλασιασμένη κίνηση επιβατών.

Εδώ και καιρό η κυκλοφορία στον μοναδικό δρόμο τεσσάρων αμφίδρομων λωρίδων που οδηγεί στο αεροδρόμιο έχει επιβαρυνθεί. Μάλιστα από χθες προστέθηκαν τα χωματουργικά μηχανήματα και φορτηγά που συμμετέχουν στη κατασκευή του νέου κτιρίου επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

 

 

Όπως κατέγραψε η αυτοψία του Reportplus.gr η ουρά των αυτοκινήτων στα φανάρια, στο ρεύμα εξόδου, σε ώρα χωρίς ιδιαίτερη κίνηση, έφτανε τα 300 και πλέον μέτρα!

Ο ισόπεδος κόμβος που υπάρχει στον μοναδικό δρόμο που συνδέει το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με το οδικό δίκτυο της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης, θα έπρεπε να ήταν  ανισόπεδος εδώ και πολλά χρόνια, ωστόσο οι αρμόδιοι κατασκεύασαν μόνο το τμήμα που ενώνει τη λεωφόρο Γεωργικής Σχολής με τη Μουδανίων, για χάρη της συνόδου κορυφής της Ε.Ε. το 2003!

 

 

Έκτοτε δεν έχει γίνει κανένας σχεδιασμός, αλλά ούτε υπάρχει στα σκαριά η προκήρυξη έργου κατασκευής ανισόπεδου κόμβου, που θα αποσυμφορήσει την ήδη βεβαρυμμένη κυκλοφορία, τόσο για την έξοδο από το αεροδρόμιο, όσο και για όσους κινούνται στη λεωφόρο Γεωργικής Σχολής προς Μηχανιώνα ή αεροδρόμιο.

Όλος αυτός ο οδικός άξονας αποτελεί τμήμα της εξωτερικής περιφερειακής, που έχει κατασκευαστεί μέχρι την Ευκαρπία.

Το 2003 οι αρμόδιοι τότε δεν προχώρησαν στη κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου επειδή απαιτούνταν απαλλοτριώσεις και εκείνο το κομμάτι της εξωτερικής περιφερειακής έπρεπε να κατασκευαστεί γρήγορα για τις ανάγκες της συνόδους κορυφής στο Πόρτο Καρράς.

Έτσι λοιπόν σήμερα αναμένεται ο κόμβος του αεροδρομίου να αποτελέσει κόμβο αφάνταστης ταλαιπωρίας αφού τα πρώτα σημάδια φάνηκαν από το καλοκαίρι με τη κίνηση του αεροδρομίου να έχει σχεδόν διπλασιαστεί.

Μάλιστα χαρακτηριστικά εργαζόμενος στο αεροδρόμιο είπε αστειευόμενος, ότι θα κάνεις 40 λεπτά πτήση από Αθήνα και άλλες τρείς ώρες να φτάσεις στη Θεσσαλονίκη.