Σοβαρό Μετρό Θεσσαλονίκης… μετά το 2023 και βλέπουμε! Τι αποκαλύπτει… ένα Νewsletter!

Σοβαρό Μετρό Θεσσαλονίκης… μετά το 2023 και βλέπουμε! Τι αποκαλύπτει… ένα Νewsletter!

Εκτός χρονοδιαγράμματος βρίσκεται ήδη το έργο κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, παρά τις διαβεβαιώσεις του προέδρου της Αττικό Μετρό Γιάννη Μυλόπουλου για δρομολόγια με επιβάτες το 2020!

Την αποκάλυψη κάνει… το ΤΕΕ/ΤΚΜ στο newsletter που διανέμει κάθε εβδομάδα! Στο editorial του τελευταίου newsletter της 10ης Μαϊου,  που είθισται να συντάσσεται από τον επικεφαλής του φορέα (εν προκειμένω τον Πρόεδρο του ΤΕΕ/ΤΚΜ Π.Μπίλλια), ασκείται κριτική στον χειρισμό του θέματος των αρχαιοτήτων και επισημαίνεται με νόημα: “Η ανακύκλωση δεσμεύσεων που θα διαψευστούν, όσον αφορά στα χρονοδιαγράμματα,  θα έχει τελικά ως αποτέλεσμα να ενισχύσει τη δυσπιστία της κοινωνίας έναντι πιθανών μελλοντικών διαβεβαιώσεων, για πιθανά μελλοντικά έργα υποδομής που θα προκαλέσουν πρόσκαιρη όχληση.”

Θυμίζουμε, ότι μόλις προ ημερών ο κ. Μυλόπουλος διαβεβαίωσε μιλώντας σε σχετική εκδήλωση πως “ο χρόνος εμπορικής λειτουργίας του μετρό της Θεσσαλονίκης, είναι ο Νοέμβριος του 2020”.

Όμως, στο editorial του ΤΕΕ/ΤΚΜ  …πέφτει η “βόμβα”: “Η αλήθεια λοιπόν, είναι πως το τμήμα από τη Ν.Ελβετία έως το Σιντριβάνι θα παραδοθεί το 2022, ενώ το τμήμα από το Σιντριβάνι έως το Νέο Σιδηροδρομικό, που αναμένεται να έχει και την μεγαλύτερη επιβατική κίνηση, θα παραδοθεί μετά το 2023, ανάλογα με την πορεία εκτέλεσης των αρχαιολογικών ανασκαφών.”

Αυτό σημαίνει, ότι… “σοβαρό”  (και όχι “κολοβό”) Μετρό στη Θεσσαλονίκη, δεν πρόκειται να δούμε πριν το 2024!

Εργαζόμενοι στο Μετρό, που εκλήθησαν  να μεταφέρουν την αίσθηση που επικρατεί στα εργοτάξια, ανέφεραν στο reportplus.gr ότι καθυστερήσεις που “εκτροχιάζουν” το χρονοδιάγραμμα του έργου εντοπίζονται σε πολλές μικρές πτυχές της πορείας του, όπως για παράδειγμα το γεγονός, ότι μόλις μέσα στον Μάιο παρελήφθησαν… ράγες, που σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα θα έπρεπε ήδη να έχουν ξεκινήσει να τοποθετούνται από τον Ιανουάριο!