Πώς να σταματήσει κανείς το… τσιμπολόγημα

Πώς να σταματήσει κανείς το… τσιμπολόγημα

Ένας από τους πιο κοινούς λόγους αύξησης βάρους είναι το συχνό τσιμπολόγημα. Η ανεξέλεγκτη κατανάλωση τροφίμων, ιδιαίτερα ανθυγιεινών, οδηγεί σε αυξημένη πρόσληψη θερμίδων και κατ’ επέκταση σε αύξηση του βάρους.

Η συνήθειά αυτή πιθανότατα δεν οφείλεται στο ότι πράγματι κάποιος πεινάει, αλλά μπορεί να έχει συναισθηματικά αίτια. Σε κάθε περίπτωση, για να περιοριστεί το τσιμπολόγημα και να μπορέσει κάποιος να χάσει κιλά, μπορεί να ακολουθήσει τις παρακάτω απλές συμβουλές.

-Να Καταπολεμήσει τη βαρεμάρα
Αν δεν έχει να ασχοληθεί με κάτι, είναι αρκετά πιθανό να οδηγηθεί στο φαγητό για να γεμίσει κάποιος τον χρόνο του. Άρα, αν βρει μια ασχολία είναι πιθανό να ξεχαστεί με αυτή και να μην τρώει.

-Να ξεφορτωθεί τα ανθυγιεινά τρόφιμα

Καλό θα ήταν να αδειάσει το ψυγείο και τα ντουλάπια από παχυντικές επιλογές, στις οποίες αναπόφευκτα μπορεί να στραφεί όταν έρχεται η ώρα της… καθιερωμένης λιγούρας.

-Να πιει νερό

Οι διατροφολόγοι τονίζουν ότι συχνά το αίσθημα δίψας συγχέεται με εκείνο της πείνας. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα νιώσετε ότι θέλει κάποιος να τσιμπολογήσει, μπορεί να πιει ένα ποτήρι νερό.

-Να εφοδιαστεί με υγιεινά σνακ
Ξηροί καρποί χωρίς αλάτι, φρούτα (φρέσκα ή αποξηραμένα), λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης, συνιστούν υγιεινές επιλογές με λίγες θερμίδες, που θα κρατήσουν τον καθένα χορτάτο και μακριά από το τσιμπολόγημα!

 

ΠΗΓΗ: in.gr