Αυτή είναι η νέα BMW X5 που αναβαθμίστηκε και έγινε σαν …καινούργια (Video)

Αυτή είναι η νέα BMW X5 που αναβαθμίστηκε και έγινε σαν …καινούργια (Video)

H κινητικότητα που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό στις ακριβές κατηγορίες των SUV είχε και συνέχεια, μιας και αμέσως μετά την παρουσίαση του Q8 από την Audi η BMW εμφάνισε διαδικτυακά τη δική της ολοκαίνουργια X5. H οποία επίσημα θα δώσει το παρόν στην έκθεση στο Παρίσι στις αρχές Οκτωβρίου και θα είναι διαθέσιμη πιθανότατα πριν από το τέλος της χρονιάς.

Αισθητικά η γερμανική εταιρεία έμεινε  πιστή στο καθιερωμένο μοτίβο των σύγχρονων SUV της, με αποτέλεσμα η νέα X5 να εντάσσεται απόλυτα στη ανάλογη γκάμα της BMW, που εκτείνεται από την X1 μέχρι την καινούργια ναυαρχίδα X7, που μέχρι στιγμής έχει παρουσιαστεί ως πρωτότυπο. Αυτό που εγκαινιάζεται εδώ είναι τα ακόμα πιο εμφατικά, παραδοσιακά «νεφρά» στη μάσκα, ενώ ενδιαφέρουσα και πιο δυναμική, χάρη στα νέα φώτα αλλά και στα τονισμένα φτερά, είναι και η σχεδίαση του πίσω μέρους τους. Από πλευράς διαστάσεων έχει μεν μεγαλώσει αλλά όχι πολύ -το μήκος αυξήθηκε κατά 36 χιλιοστά φτάνοντας συνολικά τα 4,922 μέτρα- ενώ η χρήση του πλαισίου CLAR που χρησιμοποιείται και στις λιμουζίνες της σειράς 7 επέτρεψε αφενός τη μείωση του βάρος έως και κατά 200 κιλά και αφετέρου την αύξηση του μεταξονίου.

Από το τελευταίο πριμοδοτούνται οι χώροι, τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (πορτμπαγκάζ από 645 έως και 1.869 λίτρα, με την 5η πόρτα να ανοίγει και πάλι σε δύο τμήματα), ενώ ο διάκοσμος προχωρά το στυλ των BMW ένα βήμα πιο κάτω. Στη Χ5 χρησιμοποιείται για πρώτη φορά το λειτουργικό σύστημα 7.0 της εταιρείας που μεταφράζεται καταρχήν σε μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και σε πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων -και οι δύο με διαγώνιο 12,3 ιντσών. Από κει και πέρα ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones και ανάλογα με το επίπεδο και πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγoύ. Μεταξύ αυτών και σύστημα ημι-αυτονόμης οδήγησης με δυνατότητα και κίνησης προς τα πίσωγια τα τελευταία 50 μέτρα που διάνυσε το αυτοκίνητο. Αξιοσημείωτα στοιχεία είναι οι μεγάλες οθόνες των 10,2 ιντσών για όσους κάθονται πίσω (προαιρετικές), καθώς και οι θερμαινόμενες ή ψυχόμενες θέσεις για αναψυκτικά.

Για την ανάρτηση της νέας X5 υπάρχει στα εξτρά και πνευματική διάταξη και για τους δύο άξονες, ενώ για πρώτη φορά σε μοντέλο X είναι διαθέσιμο και πακέτο Off Road με τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης.

Αρχικά η νέα X5 θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη με 3 κινητήρες, οι οποίοι συνδυάζονται αποκλειστικά με την επίσης βελτιωμένη τετρακίνηση xDrive και με αυτόματα κιβώτια 8 σχέσεων. Ο μοναδικός βενζίνης είναι αυτός της xDrive40i, που είναι εξακύλινδρος 3.000 κυβικών με 340 ίππους (0-100 σε 5,5 δεύτερα, τελική 243 χλμ./ ώρα). Ο εισαγωγικός προς το παρόν diesel είναι ο επίσης 3.000 κυβικών εξακυλινδρος της X5 xDrive30d με τους 265 ίππους (0-100 σε 6,5 δεύτερα, τελική 230) και κορυφαίος ο high-tech με τα 4 συνολικά turbo της Μ50d. H οποία ανήκει στα μοντέλα M Performance, αποδίδει 400 ίππους, ολοκλήρωνει το 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 5,2 δεύτερα και έχει τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα.

Η X5 xDrive50i με το V8 των 4.395 κυβικών και των 462 ίππων, που είναι η τέταρτη εκδοχή δεν θα είναι διαθέσιμη στη Γηραιά Ήπειρο, ενώ στην πορεία η γκάμα της BMW X5 θα εμπλουτιστεί και με υβριδικές εκδόσεις καθώς και με την Χ5 Μ.